Jumaat, 18 September 2015

Tawaran Meleleh, Harga Menjunam! Harga Serendah RM1 HANYA di Book Cafe

with 0 Comment
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...


Minggu depan, sekolah cuti seminggu.... So, dah ada perancangan cuti sekolah ke untuk anak-anak anda?

Kalau belum ada, jom bawa anak-anak anda pergi melawat ke Zoo Negara... hehehe....

Boleh lawat Beruang Panda dekat Zoo Negara.... Tengok Harimau, Zirafah, Buaya, Burung dan lain-lain..... Pasti  anak-anak anda suka punya....;)

Nak bawa anak-anak kecil mengisi masa lapang di Kidzania Malaysia pun ok juga.... Bagi peluang kepada anak-anak merasai pengalaman bekerja, sebagaimana orang dewasa.. Ada kerja ada duit... Tak ada kerja tak ada duit...

Tak pun pergi ke Legoland Malaysia, atau pergi ke pulau-pulau menarik di Sabah, Pulau Pangkor, Pulau Langkawi dan lain-lain pun best juga....

Nak jimat lagi pergi ke Kuala Gula Sanctuary Resort.. Boleh ajak atuk-atuk kaki pancing mengail ikan, sambil menikmati keenakan Ketam Lembut....


Hmmm... Sebenarnya terlalu banyak lokasi percutian menarik yang boleh dilawati di Malaysia.... Tak perlu nak bercuti ke luar negara pun tak apa.... Lebih-lebih lagi dalam keadaan sekarang ni, di saat Kadar pertukaran ringgit berbanding wang asing semakin rendah... rugi...rugi banyak kalau dibiarkan aliran wang kita di bawa keluar ke negara lain...

Sebaliknya eloklah kita bawa keluarga bercuti dalam Malaysia... dan dalam masa yang sama ajak pelancong-pelancong luar bercuti ke Malaysia.... Lebih banyak aliran tunai masuk ke Malaysia, secara tidak langsung dapat menguatkan semula ekonomi negara.... 

Apa yang saya merepek ni?... Hahaha

Kalau rasa tak penting, boleh abaikan....

Ok... Berbalik kepada cuti sekolah... Walaupun cuti sekolah, kena juga pastikan anak-anak membaca buku... Membaca buku kan budaya Ilmu...

Semakin banyak kita membaca buku, semakin penuh ilmu di dada... 

So, Cuti-cuti juga... Tapi jangan sesekali berhenti daripada membaca buku...

Di Sini , Ada berita baik buat peminat-peminat buku di Malaysia...

Book Cafe mengadakan Tawaran Meleleh!!
Diskaun sehingga 90% atau harga Serendah RM1..


Terdapat pelbagai TAWARAN HEBAT daripada Book Cafe... Antaranya:

  • 1 buku = RM1
  • 1 buku = RM3
  • 1 buku = RM5
  • Diskaun sehingga 78%
  • Diskaun sehingga 68%
  • Diskaun sehingga 58%
  • Macam-macam ada..



Termasuk Jualan Buku Terpilih seperti berikut:



Tawaran ini sedang berjalan sekarang... Dan akan berakhir sehingga 20 September 2015..

Jom layari BookCafe.com.my sekarang...

Terdapat lebih 2000 buku Berbahasa Melayu yang boleh anda beli secara Online...



Untuk maklumat lanjut => KLIK DI SINI

P/S : Tawaran Meleleh dan Harga Menjunam ini hanya boleh diperolehi sementara Stok masih ada.. 

0 comments:

Catat Ulasan

Muhamad Anuar Marsib. Dikuasakan oleh Blogger.

Senarai Blog Rakan2

Follower


Info Terkini!! (Wajib Baca)

Pembaca Paling Mesra