Jumaat, 9 Januari 2015

Nuffnang suka kena puji agaknya..

with 6 comments
"Nuffnang suka kena puji agaknya.. Semakin di puji makin menjadi"... Inilah yang dapat saya perkatakan, apabila semak akaun nuffnang semalam...

Sebaik sahaja selesai menulis sebuah entri memuji Nuffnang pada 7 Januari 2015.. Keesokannya, iaitu pada 8 Januari 2015, saya dapat CPUV terbaru untuk 2 buah blog saya.. Syukur Alhamdulillah..


CPUV kali ini membawa kempen Nestle Kitkat Launch


Nestle Kitkat Launch CPUV terbaru dari Nuffnang..


Semoga dengan terhasilnya entri ini, semakin banyak CPUV baru yang berjaya saya perolehi dari Nuffnang.. ;)

6 ulasan:

  1. payah la macam ni
    aku tak reti bab nak memuji ni

    BalasPadam
  2. Tahniah Tuan. Permulaan rezeki 2015 :)

    BalasPadam
  3. biasa lah tu...bila dah dipuji baru lah berbunga hati. barulah rasa nak memberi :)

    BalasPadam
  4. Aku tak pandai memuji bagai...susah cari makan la camni :)

    BalasPadam
  5. Lahhh..memang macam tu..jadi, sila pujilah selalu..haha

    BalasPadam

Muhamad Anuar Marsib. Dikuasakan oleh Blogger.

Senarai Blog Rakan2

Follower


Info Terkini!! (Wajib Baca)

Pembaca Paling Mesra