Rabu, 9 Julai 2014

Rezeki Lubuk Bisnes Tudung di Bulan Ramadhan

with 0 Comment
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Baru-baru ini saya berpeluang untuk mengikuti Cabaran Affiliate Lubuk Bisnes Tudung, yang berlangsung selama 2 minggu.. Cabaran Affiliate tersebut bermula pada 19 Jun dan berakhir pada 4 Julai 2014..

Untuk pengetahuan anda, ini kali pertama saya dipelawa sendiri oleh pemilik produk iaitu Cik Zana menerusi Private Message di Facebook, untuk menyertai cabaran Affiliate yang beliau anjurkan..

Setelah mempertimbangkan kebaikan menyertai program Affiliate Lubuk Bisnes Tudung, saya pun dengan lapang hati menerima menerima pelawaan tersebut, dan seterusnya memulakan usaha-usaha untuk mempromosikan ebook beliau.. 

Niat di hati sekadar ingin mencuba.. Manalah tahu ada rezeki saya pada Cabaran Affiliate kali ini..

Syukur Alhamdulillah.. Hasilnya agak memberangsangkan.. Komisyen sebanyak RM250, telahpun selamat saya terima pada 4 hari lepas... Iaitu sebaik sahaja tempoh cabaran Affiliate tersebut tamat....

Sumber Rezeki : Klik Di Sini


Dalam tempoh cabaran Affiliate tersebut diadakan, saya berjaya menghasilkan 4 jualan (PPS) menerusi link affiliate saya, dengan jumlah komisyen keseluruhan sebanyak RM350.00.. Manakal bagi PPL pula, saya hanya berjaya mendapatkan satu Sales sahaja, dengan bayaran komisyen sebanyak RM0.50.. 

Jadi jumlah keseluruhan PPL + PPS ialah RM350.50...

Sumber Rezeki : Klik Di Sini

Walaubagaimanapun, tiada rezeki pada kali ini untuk memenangi hadiah-hadiah berupa wang tunai yang disediakan oleh pihak penganjur.. Sebab tak cukup sayarat.. Syarat minimum nak dapat hadiah, kena ada 7 jualan... 


Tempoh Cabaran dan Senarai Hadiah Cabaran Affiliate Lubuk Bisnes Tudung

Terima kasih saya ucapkan kepada Cik Zana dan Encik Azman kerana telah menghasilkan produk yang menarik ini.. Dan terima kasih banyak-banyak kerana produk ini telah membantu saya untuk menghasikan pendapatan tambahan untuk keperluan hari raya nanti..
Terima kasih juga saya ucapkan kepada para pembaca yang terus setia memberi sokongan kepada blog Coretan Anuar.. Terima kasih banyak-banyak...

Semoga anda sentiasa dimurahkan rezeki pada bulan Ramadhan ini... ;)




Info berkaitan:

0 comments:

Catat Ulasan

Muhamad Anuar Marsib. Dikuasakan oleh Blogger.

Senarai Blog Rakan2

Follower

Pembaca Paling Mesra