Isnin, 7 Julai 2014

Adakah anda sedang mencari Resepi Kuih Raya? 101 Resepi Kuih Raya ada jawapannya..

with 0 Comment
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Sekarang ni dah masuk hari yang ke 9 kita berpuasa di Bulan Ramadhan..

Ini bermaksud ada kira-kira 20 hari lagi, sebelum kita menyambut Hari Raya Aidilfitri..

Pada ketika ini, tentu ada suri rumah tangga yang sedang mencari resepi-resepi Kuih Raya... Supaya Kalau boleh, mereka dapat menghasilkan sekurang-kurangnya satu jenis kuih raya setiap hari.. Cukup 10 hari, dah ada 10 Jenis Kuih raya. Banyak dah tu.. 


Membuat kuih raya sendiri sudah tentu dapat memberi kepuasan yang tidak terhingga kepada suri rumah tangga. Ini disebabkan mereka berhak menentukan sendiri sukatan isi kandungan kuih raya seperti yang mereka mahukan... supaya Kuih raya yang dihasilkan nanti, lebih sedap berbanding kuih-kuih raya yang dijual di mana-mana kedai dan Bazar-Bazar Ramadhan..

Sudah tentu mereka akan rasa berpuas hati semasa menyambut hari raya nanti, kerana berpeluang menghidangkan kuih raya hasil tangan sendiri kepada para tetamu yang hadir.. Disamping dapat juga dibawa pulang ke Kampung untuk diberikan kepada ibu-bapa, ibu-bapa mertua, adik beradik, adik beradik ipar dan saudara mara..

Tetapi, kalau setiap tahun asyik buat kuih raya yang sama, tak seronok juga.. Teringin juga nak merasa buat kuih raya yang belum pernah dibuat sebelum ini... Tapi tak larat nak menggogle untuk mengumpul resepi-resepi kuih raya di internet..

Sekiranya anda merupakan salah seorang suri rumah tangga yang menghadapi situasi di atas.. Saya syorkan kepada anda supaya mendapatkan ebook 101 Resepi Kuih Raya..

Ebook 101 Kuih Raya mengandungi Koleksi Terbaik 101 buah resepi Kuih Raya yang dikumpulkan daripada pelbagai sumber dengan teliti sekali..

Sekiranya anda mendapatkan ebook ini, Anda tak perlu lagi mencari, mencari dan mencari resepi yang sesuai untuk digunakan pada hari raya nanti.

Semuanya ada disediakan di dalam 1 ebook khusus untuk hari raya anda.

Di antara resepi-resepi pilihan yang telah disediakan untuk anda termasuklah wajik, dodol, bahulu, dahlia dan macam-macam lagi.

Berminat untuk mengetahui senarai lengkap 101 Resepi kuih raya yang terdapat di dalam ebook ini? Saya syorkan anda klik pada link di bawah:

[+] Ebook 101 Resepi Kuih Raya (Klik Di Sini)


P/S: Semoga hari raya kali ini penuh bermakna dengan Aneka Kuih raya terhidang di atas meja, hasil air tangan anda sendiri.. Bukan kuih tunjuk yer... Tapi kuih buatan sendiri... ;)

0 comments:

Catat Ulasan

Muhamad Anuar Marsib. Dikuasakan oleh Blogger.

Senarai Blog Rakan2

Follower

Pembaca Paling Mesra