Rabu, 9 April 2014

Klinik UPSR Didik Berita Harian (Fasa 2) ?

with 0 Comment
Klinik UPSR Didik Berita Harian (Fasa 1) pun belum lepas lagi...

Tapi iklan untuk Klinik UPSR Didik Berita Harian (Fasa 2) telah pun keluar... Terkejut bila tengok iklan kami juga turut disenaraikan bersama dalam promosi kali ini. .. Siap dah ada tarikh pula tu..



Fuh! Rasa tak mampu dah nak menggalas cabaran pada kali ini... 


Nampaknya kena cari urusetia baru untuk kali ni. ..

P/s : Harap-harap janganlah telefon nombor saya pada kali ini... Saya dah tak larat nak menjawab panggilan telefon... Saya nak berehat... Nak lebih banyak luangkan masa bersama anak-anak... Nak luangkan masa update blog... Nak luangkan masa untuk membaca.... Dan bermacam-macam nak lagi yang rasanya lebih saya sukai berbanding menganjurkan program.... 

0 comments:

Catat Ulasan

Muhamad Anuar Marsib. Dikuasakan oleh Blogger.

Senarai Blog Rakan2

Follower


Info Terkini!! (Wajib Baca)

Pembaca Paling Mesra