Rabu, 19 Mac 2014

Jemputan Menyertai Konvensyen Pakar Bisnes Internet 3

with 0 Comment
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Saya baru sahaja menerima email daripada salah seorang Usahawan Internet terkenal di Malaysia iaitu tuan Zamri Nanyan tentang Konvensyen Pakar Bisnes Internet yang bakal dianjurkan pada 5 & 6 April 2014 nanti.


Untuk pengetahuan anda Konvensyen pakar Bisnes Internet merupakan salah satu event tahunan yang dapat menghimpunkan pakar-pakar bisnes internet yang terdapat di Malaysia.. Jadi, sekiranya anda berminat untuk belajar cara menjalankan bisnes internet dengan betul, saya syorkan anda menghadirkan diri ke event yang diadakan  pada kali... 


Terlepas peluang pada kali ini, mungkin anda perlu menunggu 1 tahun atau 365 hari lagi untuk hadir ke konvensyen seumpmana ini, itu pun kalau ianya ada dianjurkan lagi pada masa akan datang..


Menuntut Ilmu Usahawan Internet daripada 8 orang Pakar dalam masa 2 Hari

Inilah satu-satunya program LIVE yang menghimpunkan 8 usahawan internet tempatan bagi berkongsikan ilmu dan pengalaman mereka bersama anda selama 2 hari.

Yang menariknya.. Ada dalam kalangan mereka sudah pun menghasilkan pendapatan bukan hanya RM1 juta tetapi berjuta-juta ringgit di internet.

Disebabkan itu, semakin ramai yang berminat untuk mempelajari ilmu daripada pakar bisnet internet seperti: 

1) Tuan Jamal - Yang berjaya membantu ramai usahawan menjual produk di internet melalui FB Ads.. Untuk maklumat lanjut anda boleh menonton video berikut:




2) Tuan Gero Azrul - Presiden Persatuan Usahawan Internet Malaysia yang telah membantu ramai usahawan internet di bawah persatuan beliau... Untuk maklumat lanjut anda boleh menonton video berikut:



Dan ramai lagi Pakar Bisnes Internet yang sudi berkongsi ilmu dan pengetahuan mereka.. 

Tapi kali ini 8 orang Usahawan Internet akan berkongsikan kepakaran mereka kepada para hadirin konvensyen ini... Bukan senang nak himpunkan 8 Usahawan Internet  dalam satu-satu masa.


Berita Baik untuk anda

Ada satu berita baik untuk anda. Sekiranya anda buat tempahan tiket ke konvensyen ini sekarang, tuan Zamri Nanyan akan berikan hadiah bonus istimewa ini.

HADIAH BONUS KONVENSYEN Pakar Bisnes Internet 3

Tempah tiket konvensyen Pakar Bisnes Internet 3 melalui link di bawah dan anda akan diberikan rakaman penuh Konvensyen Pakar Bisnes Internet 1. Ini bukannya rakaman biasa kerana tuan Zamri menggunakan khidmat pakar untuk hasilkan video berkualiti dan video rakaman ini pernah dijual pada harga RM199 sebelum ini.


Jadi, walau dalam apa jua keadaan pun, jika anda tempah tiket ke konvensyen Pakar Bisnes Internet 3, anda akan sentiasa bayar lebih rendah daripada harga video rakaman yang berharga RM199 ini.



Ini kerana harga tiket ke konvensyen ini tak melebihi RM199 pun. Yang anda akan dapat

sudah pastinya nilai lebih daripada RM199. 

Walau bagaimana pun, tawaran hadiah BONUS ini cuma TERHAD kepada 50 tempahan pertama sahaja atau sebelum 24 Mac (mana terdahulu).

Jadi pastikan anda lakukan tempahan segerat melalui link di bawah:

-->> http://internet.ashadee.com/go/2/nuargto


Video rakaman konvensyen Pakar Bisnes Internet 1 ini memang pernah dijual pada harga RM199 sebelum ini.. dan video ini sudah tidak lagi dijual lagi di pasaran. Disebabkan itu, Inilah satu-satunya cara untuk mendapatkan rakaman video ini... dan PERGI ke konvensyen Pakar Bisnes Internet 3 pada tahun ini.



Sekiranya tiada kekangan masa, saya pun berminat untuk hadir ke konvensyen ini, untuk menuntut ilmu daripada Usahawan-usahawan Internet.. In Shaa Allah... Semoga segala urusan dipermudahkanNYA... 

0 comments:

Catat Ulasan

Muhamad Anuar Marsib. Dikuasakan oleh Blogger.

Senarai Blog Rakan2

Follower

Pembaca Paling Mesra