Sabtu, 8 Februari 2014

Shopping Baju Jubah Muslimah di Butik Online Hannaniya

with 0 Comment
Salah satu pakaian yang digemari oleh ramai wanita muslimah masa kini ialah jubah. Jubah ini merujuk kepada pakaian yang labuh dan longgar yang dipakai di bahagian luar untuk menutup aurat. Sinonim dengan gelaran pakaian muslimah, nama lain bagi jubah ialah abaya atau jilbab.


Butik Online Hannaniya menampilkan jubah moden yang eksklusif, cantik, dan menarik untuk wanita pada harga yang berpatutan. Kesemua potongan jubah Hannaniya adalah berbentuk “princess cut” atau “umbrella cut” yang kembang dan labuh dan tidak mengikut bentuk badan wanita. Ini merupakan asas dalam koleksi pakaian Hannaniya yang mementingkan pemeliharaan aurat wanita mengikut garis panduan Islam.

Terdapat pelbagai koleksi jubah Hannaniya yang telah dilancarkan, antaranya:







Jom kita Bershopping Baju Jubah Muslimah di Butik Online Hannaniya.. Bershopping secara online lebih mudah! Anda dapat menjimatkan masa dan kos untuk mengunjungi kedai kami.. Antara kelebihan lain bershopping Baju Jubah Muslimah di Butik Online Hannaniya ialah:

1) Kumpul Mata Ganjaran

Setiap pembelian di Butik Online Hannaniya akan membolehkan pelanggan mengumpul mata ganjaran yang boleh ditukarkan dengan pelbagai hadiah terpilih yang menarik, seperti koleksi kerongsang kristal dalam gambar di bawah.

Anda boleh mendapatkan koleksi kerongsang kristal Hannaniya ini secara PERCUMA melalui mata ganjaran yang telah dikumpul..


2) Program Affiliate Hannaniya

Hannaniya kini membuka peluang kepada sesiapa yang ingin menjana pendapatan sebagai affiliate melalui Program Affiliate Hannaniya. Secara ringkas, program ini berfungsi seperti berikut:




Pendaftaran sebagai Affiliate Hannaniya adalah percuma. Jadi, daftar sekarang dan mula jana pendapatan secara online!

Selepas pendaftaran anda sebagai Affiliate Hannaniya diaktifkan. Anda boleh menggunakan beberapa tool pemasaran yang disediakan oleh Butik Online Hannaniya.. Contohnya seperti 

- banner
- Link Affiiate anda
- dan lain-lain..

Contoh Banner adalah seperti berikut:

Banner Butik Online Hannaniya bersaiz 468 X 60

Banner Butik Online Hannaniya bersaiz 125 X 125

Selamat bershopping secara online di Butik Online Hannaniya... ;)

0 comments:

Catat Ulasan

Muhamad Anuar Marsib. Dikuasakan oleh Blogger.

Senarai Blog Rakan2

Follower

Pembaca Paling Mesra