Rabu, 25 September 2013

WW : Malindo Air, MAS dan Air Asia

with 11 comments
Malindo Air, MAS dan Air Asia



3 syarikat penerbangan di Malaysia.. Masing-masing mempunyai keistimewaannya yang tersendiri... 

Buat masa sekarang, harga tiket yang ditawarkan oleh syarikat Malindo Air adalah pertengahan di antara harga tiket MAS dan Air Asia .. 

Pengalaman pertama menaiki Malindo Air  ... Saya memang tak dapat nak melelapkan mata sepanjang 2 jam penerbangan... Nak tahu apa sebabnya??.. kena tunggu saya mempunyai masa lapang untuk menceritakan Pengalaman pertama saya menaiki Malindo Air ... Tunggu...  

P/s : Nasib baiklah Malindo Air tiada lagi ketika saya berkhidmat selama lebih 5 tahun di Mukah, Sarawak.. ;)

11 ulasan:

  1. Bergegar teruk ke naik malindo air tu?

    BalasPadam
  2. Emm macam takut aje bunyinya..hehe..nanti ceritakan ye..hehe

    BalasPadam
  3. malindo air murah ke tiketnya?huhu rasa nk fly lagi. huhu

    BalasPadam
  4. Alhamdulillah saya ke Kota Kinabalu menaiki pesawat Malindo air..ok je penerbangan cuma saya simpati dgn pakaian pramugari yang terlalu mencolok mata..kasihan dengan mereka

    BalasPadam
  5. 2 jam tak tidur.. Mcm menakutkan bunyinya. Tanpa saya tunggu next entry.

    BalasPadam
  6. Seksi baju pramugari dia....ehmmmm

    BalasPadam
  7. okeh tak sabar nak baca pengalaman bro...:)

    BalasPadam
  8. Betul, staf Malindo menggegarkan jiwa.... seksisss..

    BalasPadam
  9. Malindo paling murah sebab dapat free 20kg kan.

    BalasPadam
  10. hehe..memang best naik kapal terbang nih..

    BalasPadam

Muhamad Anuar Marsib. Dikuasakan oleh Blogger.

Senarai Blog Rakan2

Follower

Pembaca Paling Mesra