Ahad, 8 September 2013

Hobi Terbaru Isteri Saya... Cantik Tak? (Bahagian 19)

with 8 comments
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Syukur Alhamdulillah... satu lagi design Quilling tempahan pelanggan yang berjaya isteri saya siapkan... Nampaknya kerjaya dari rumah yang telah isteri saya usahakan sebelum ini telah pun membuahkan hasil... 

Pelanggan kali ini juga seorang wanita yang telah menempah design Quilling untuk... sempena menyambut hari jadi si dia..... (saya tidak mendapat maklumat selengkapnya tentang pemberian tersebut)... Tetapi saya doakan si dia yang menerima design Quilling ini semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki..


Syukur Alhamdulillah... Kerana pelanggan isteri saya berpuas hati dengan design yang telah dihasilkan... Dan terima kasih saya ucapkan kepada Pos Malaysia kerana telah menghantar Design Quilling ini dengan baik kepada pelanggan isteri saya... ;)



P/s: Sekiranya nak buat tempahan Quilling, anda boleh menghubungi saya dengan menggunakan No. Telefon dan email seperti berikut... 016-5425547 dan nuargto@gmail.com


8 ulasan:

  1. Cantik..semoga semakin murah rezeki si isteri tu..aminnn..hehe

    BalasPadam
  2. Cantik sangat..kemas dan menarik...

    BalasPadam
  3. Quilling ni walaupun nampak simple tapi sebenarnya memerlukan penelitian dan kesabaran yang tinggi. Tapi quilling yang hasilnya macam ni memang tak simple, mesti lama nak buat ni. Kalau isteri minat quilling kadang2 magazine paper craft ade banyak idea2 menarik untuk quilling, mungkin boleh refer situ.

    BalasPadam
  4. memang kena teliti wat benda ni..tak sesenang seperti yang diduga. hoho..

    BalasPadam
  5. cantiknye n kemas plk tue...nanti blh order utk kad utk adik...

    BalasPadam
  6. cantik bro, nanti bolehlah promosi besar-besaran ini business baik nie bro

    BalasPadam

Muhamad Anuar Marsib. Dikuasakan oleh Blogger.

Senarai Blog Rakan2

Follower

Pembaca Paling Mesra