Rabu, 28 Ogos 2013

WW : Betulker Ada Skandal Dekat KFC?

with 15 comments





P/s : Baca boleh, tapi percaya jangan... ;)

15 ulasan:

  1. hehe

    macam² imaginasi orang ni

    BalasPadam
  2. Haha.. Parah dah ni. Kebetulan pulak lunch baru lepas makan KFC ni. Haha

    BalasPadam
  3. Haha, memang menggoda. Ayat dada dan paha tu tak boleh tahan.

    BalasPadam
  4. Beli ayam goreng kat pasor malam je lah jawabnya, Hehehehe,

    BalasPadam
  5. hehe..sabar je la..tapi memang dah lama tak makan kfc pun ni..

    BalasPadam
  6. Siapa saja yang tak suka Ke KFC

    BalasPadam
  7. hahaha,nak buat lawak nie rupanya...hehe
    :)

    BalasPadam
  8. bahaya ni.. tak boleh pergi dah ni.. hehe.. aih, macam2..

    BalasPadam
  9. Dah bertahun-tahun tak makan KFC. #nasibbaik

    BalasPadam
  10. hahahhaha...biasa aku terus jer cakap nak dada...

    baca boleh, percaya jgn...hahahaha

    BalasPadam
  11. Aku suka dada,dibawa pulang kihkihkih

    BalasPadam
  12. haha boleh pulak tu..nak dada la kat sini lol

    BalasPadam
  13. haha..siapa punya kerja lahhh ni..hahaha

    BalasPadam

Muhamad Anuar Marsib. Dikuasakan oleh Blogger.

Senarai Blog Rakan2

Follower

Pembaca Paling Mesra