Isnin, 15 Julai 2013

Peraduan Reka Nama Kereta Terbaru Proton : Hadiah bernilai RM120,000 untuk dimenangi

with 17 comments
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Ada satu berita baik...  Proton akan meluarkan satu lagi kereta terbaru... Tapi sayangnya belum ada nama yang sesuai untuk diberikan kepada kereta keluaran terbaru tersebut... 

Justeru itu, Perusahaan Otomobil Nasional Sdn Bhd (PROTON), telah menganjurkan satu peraduan yang dikenali sebagai "PROTON Peraduan Nama Siapa Hebat?" 

Dalam peraduan ini, para peserta berpeluang untuk menggunakan imaginasi masing-masing.. Untuk memberikan nama Kereta Kompak Proton yang baru secara kreatif dan anda berpeluang memenangi hadiah-hadiah menarik, bernilai RM120,000..

Sumber : Klik Di Sini


Anda boleh memberikan apa sahaja nama yang anda rasakan kreatif untuk kereta keluaran terbaru Proton ini... Asalkan ianya memberikan gambaran sebuah kereta yang bergaya, kompak, mempunyai ruang yang luas, selesa dan amat praktikal, mempunyai rekabentuk dan ciri-ciri yang termaju dan inovatif serta seronok untuk dipandu... 

Cadangkan nama yang paling kreatif dalam Bahasa Malaysia untuk Kereta Kompak Proton... Tetapi mampu menggambarkan kesemua ciri-ciri di atas... Danberikut merupakan senarai hadiah yang bakal dimenangi oleh pada pemenang:
  • Hadiah Utama : 1 X Kereta Kompak Proton AT Premium
  • Hadiah Kedua : 1 X Percutian 3H2M di Rebak Island Resort langkawi + Wang Tunai RM3000
  • Hadiah Ke-3   : 1 X Macbook Air
  • Hadiah Ke-4   : 2 X Ipad Mini
  • Hadiah Ke-5   : 2 X Samsung Galaxy S4
  • Hadiah Ke-6   : 2 X HTC One
  • Hadiah Ke-7   : 150 X Wang Tunai RM250
  • Hadiah Ke-8   : 100 X Peti Sejuk Mudah Alih Proton


Fuh... Lumayan sungguh hadiah-hadiah yang disediakan untuk peraduan ini... Rugi kalau tak mencuba... Lebih-lebih lagi sekiranya anda merupakan seorang yang kreatif...  

Peraduan ini akan berlangsung dari 25 Jun 2013 hingga 25 Julai 2013.

Untuk mendapatkan maklumat lanjut, saya syorkan anda klik di sini 

*P/s: Jangan lupa klik pada pautan terma dan syarat, untuk membaca Terma dan Syarat Pertandingan.. Jangan lupa juga untuk mendapatkan My Mega Sale Shopping Voucher Contest dengan klik di sini



17 ulasan:

  1. Aku tengah fikir slogan ape nak letak...

    BalasPadam
  2. nama dah ada, nak buat slogan tu yang pening sikit. adeii...

    BalasPadam
  3. Bagus ni.. peluang untuk dapat hadiah hebat..
    thanks bro kongsi info penting ni..

    BalasPadam
  4. aku suka kontest2 hadiah besar ni ^^

    BalasPadam
  5. lumayan hadiah dia ni.. saper yg de nama tu, jgn lupa masuk..

    BalasPadam
  6. Agak2 nama bunga lagi ke agaknya yg menang? Lps exora apa pulak agknya :)

    BalasPadam
  7. wah menarik..bolehlah nak join ni

    BalasPadam
  8. hadiah besar-besar macam ni, jangan tak cuba, mana tahu dah rezeki.

    BalasPadam
  9. apa nama best ye.. nak kena bertapa tu

    BalasPadam
  10. Boleh dicuba untuk mendapat nama yang unik.

    BalasPadam
  11. dapat peti tu pun ok jugak, hehe

    BalasPadam
  12. nak bubuh kemboja lah...hehehe

    BalasPadam
  13. Wow...peluang memenangi hadiah...lumayaan...jom...!

    BalasPadam
  14. Hehe..bertuah kan siapa punya rezeki ni..hehe

    BalasPadam
  15. lia illiana bustan1 Ogos 2013 9:01 PTG

    Kan bgus klu kereta bru yg akn d kluarkan d letak nma proton elegant....
    Baru kena dgn kereta ...kereta yg akn mnwan smua ati pelanggn .... hehehe
    Just pendapat......

    BalasPadam

Muhamad Anuar Marsib. Dikuasakan oleh Blogger.

Senarai Blog Rakan2

Follower

Pembaca Paling Mesra