Khamis, 18 Julai 2013

Marilah Berazam Raya Bersama Faizal Tahir

with 10 comments
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera... 

Syukur Alhamdulillah... Dalam tak sedar dah seminggu kita berpuasa.. Semoga semakin banyak hari kita berpuasa, semakin bertambah amal ibadah kita dengan melaksanakan pelbagai amal ibdah seperti solat sunat Terawih, witir dan solat-solat sunat yang lain... Disamping jangan lupa untuk bertadarus dan memperbanyakkan bersedekah bagi yang berkemampuan... Diharap  bulan Ramadhan kali ini akan memberi banyak syafaat kepada kita, sebagai bekalan di akhirat nanti... In Shaa Allah



Semakin bertambah hari kita berpuasa, maka semakin dekatlah kita nak beraya.. Pada ketika ini tentu dah ada yang sedang membuat persiapan hari raya seperti menjahit sendiri atau menempah baju raya, buat biskut raya, kuih raya, dan pastinya ada juga yang dah mula membuat azam Hari Raya.. 

"Ingatkan Azam tahun baru sahaja yang ada.. Rupanya ada juga yang berazam sempena menyambut hari raya Puasa... ;) "
Sempena menyambut Hari Raya Puasa pada kali ini, Watsons mengajak anda semua untuk berazam raya.. Setiap azam yang anda serahkan di laman web ini akan melayakkan anda untuk menerima e-baucar bernilai RM 5. 

Disamping itu, azam-azam tersebut dapat membantu memberi inspirasi kepada Faizal Tahir untuk mengarang lagu Raya yang istimewa. Good Luck faizal Tahir... ;)

Sumber : Klik Di Sini


Berita baiknya lagi... Salah satu pemenang bertuah dalam kalangan 10 peserta yang mendapat bilangan 'Like' terbanyak akan dapat berpeluang bertemu Faizal Tahir di *********.. dan yang menariknya semua ini ditaja oleh Watson... Untuk mendapatkan maklumat lanjut, sila klik di sini

10 ulasan:

  1. FT bermisai..makin macho rupa dia

    BalasPadam
  2. kalau orang dah macho, pakai apa pun tetap nampak macho... hehehe

    BalasPadam
  3. azam raya ye? hurm, nak turunkan 3kilo sebelum raya kot..hehe..

    BalasPadam
  4. eh..dia dh ada misai ye..lain sangt muka..

    BalasPadam
  5. Azam raya? Bergembira di Hari Raya la :D

    BalasPadam
  6. beraya kat KL jer tahun ni..

    BalasPadam
  7. Kalau anak - anak mesti tanam azam nak kumpul duit raya sebanyak yang mungkin, Untuk saya menziarahi seberapa ramai sanak saudara.

    BalasPadam
  8. Lama tak tengok FT ni..hehe

    BalasPadam
  9. lain beno muka faizal tahir bila berambut pendek

    BalasPadam
  10. I am in fact thankful to the holder of this web page who has shared
    this wonderful post at at this place.

    My web page :: sell health afllite programe

    BalasPadam

Muhamad Anuar Marsib. Dikuasakan oleh Blogger.

Senarai Blog Rakan2

Follower

Pembaca Paling Mesra