Ahad, 30 Jun 2013

Tips Lulus Peperiksaan Bertulis Penolong Akauntan W27 : Elakkan Study Last Minit

with 5 comments

Berdasarkan info yang saya perolehi... Setakat ini dah lebih 1000 orang yang telah mendapatkan Pakej Rujukan Peperiksaan Bertulis Penolong Akauntan W27.. daripada Infokerjaya Resources (Team Tipsptd).. 

Sumber : Klik Di Sini

Saya percaya lebih 1000 orang calon yang telah memiliki pakej rujukan ini, benar-benar komited untuk lulus dalam  peperiksaan bertulis  Penolong Akauntan, Gred W27 yang bakal dijalankan pada 4hb Julai ini. 

Pastinya persaingan di antara calon untuk mendapatkan jawatan  Penolong Akauntan, Gred W27 semakin sengit.. Jadi, kelebihan pasti akan berpihak kepada calon yang telah berusaha dengan bersungguh-sungguh, berdoa dan bertawakal..

Sebagai seorang ahli akademik, saya syorkan supaya anda tidak Study di saat-saat akhir untuk menduduki peperiksaan ini.. Lebih baik buat persediaan awal supaya anda lebih bersedia berbanding calon-calon yang lain.. 

Sekarang anda hanya mempunyai masa kira-kira 4 hari sahaja lagi untuk "Study dengan bersungguh-sungguh"  bagi menduduki peperiksaan tersebut..

Untuk yang dah bekerja mereka mungkin menghadapi masalah untuk menguruskan masa. Anda bagaimana? 

Jika anda membaca akhbar setiap hari (bukan cerita artis!), dan selalu menulis esei dan buat ujian matematik di masa lapang mesti tak ada masalah buat anda!

Tahniah untuk anda! Anda punya masa/kesempatan untuk study..

Dengan meluangkan sedikit masa untuk study, akan memberikan lebih keyakinan kepada anda untuk menjawab peperiksaan tersebut pada 4 Julai nanti.. Ini kerana peluang untuk anda lulus lebih tinggi!

Tapi sebelum itu, anda perlu tahu apa nak study!

Banyak sangat perkara yang nak dibaca, masa semakin suntuk!

Ianya seakan anda menembak ke langit dengan harapan 'terkena' burung. Agak-agak berapa peratus peluang anda untuk mengenai sasaran?

Tapi alangkah bagusnya kalau anda tahu apa yang mahu dibaca, apa yang perlu difokuskan.

Mereka yang berjaya semasa peperiksaan adalah mereka yang membuat persediaan yang tepat sebelum peperiksaan.

Persoalannya.. Bagaimana saya ingin membuat persediaan yang tepat.. Sedangkan saya tak ada pengalaman dan tak ada sebarang rujukan tentang contoh-contoh soalan yanag bakal ditanya?

Penyelesaian

Ambil sahaja pengalaman Infokerjaya yang dulu dikenali dengan Team Tipsptd yang telah membantu calon menduduki peperiksaan bertulis sejak tahun 2009

Jika anda merupakan calon untuk peperiksaan 4 Julai nanti bagi jawatan PENOLONG AKAUNTAN W27,  rujukan ini bakal membantu anda







5 ulasan:

  1. betul sangat tu
    ramai calon2 kita yang gemar syudy saat akhir

    BalasPadam
  2. moga berjaya kpd yg ambik peksa ni ;)

    BalasPadam
  3. wah dah 1000 ambik pakej rujukan ni, hebatlah. semoga sukses calon-calon yang ambik periksa ni.

    BalasPadam
  4. dengan anda ebook nie, tentu membantu ramai calon2...
    mesti penemuduga pening kepala nak pilih yg terbaik.. hee

    BalasPadam
  5. satu hari DT pon kena ambil tahu tentang ujian ni.. sebab DT dalam aliran akauntan sekarang ni di tempat kerja. risau nya

    BalasPadam

Muhamad Anuar Marsib. Dikuasakan oleh Blogger.

Senarai Blog Rakan2

Follower

Pembaca Paling Mesra