Selasa, 5 Februari 2013

Pelaburan Hartanah Tanpa Modal Mengungguli Top 10 Vendor 2012

with 2 comments
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Semalam saya menerima satu email daripada Admin Jomniaga.com yang merupakan program Affiliate terbaik di Malaysia pada ketika ini.. Dalam email tersebut, memaklumkan tentang 10 top Vendor terbaik untuk tahun 2012.. 

Tahniah saya ucapkan kepada saudara Saufi Karim, selaku penulis ebook Pelaburan Hartanah Tanpa Modal kerana telah menggungguli dalam senarai Top 10 tersebut..  Memang tak sia-sia beliau berhenti kerja sebagai jurutera di sebuah syarikat terkemuka di Malaysia semata-mata untuk memberi sepenuhnya komitmen dalam bidang yang beliau minati iaitu keusahawanan dan pelaburan.. 

Seterusnya, tahniah juga saya ucapkan kepada usahawan-usahawan internet lain yang turut tersenarai dalam dalam Top 10 Vendor bagi tahun 2012, seperti berikut:


Top 10 Vendor Tahun 2012









6) Pakej Sukses Usahawan Internet 
 

7)  JomAffiliate - Free Affiliate Training


10) TEKNIK FOREX SEBENAR V3 




Sememangnya mereka layak berada dalam senarai Top 10 di atas disebabkan produk terbaik dan berkualiti yang telah berjaya mereka hasilkan... Pastinya produk-produk yang disenaraikan di atas, telah membantu rakyat Malaysia untuk mendapatkan info yang mereka perlukan... Sekali lagi, tahniah saya ucapkan di atas kejayaan mereka...

P/s: Bila agaknya saya dapat berpeluang berjumpa secara bersemuka dengan usahawan-usahawan internet di atas.. Teringin nak dapat peluang 'mengeteh' bersama dia orang.. ;) 

2 ulasan:

  1. Bab2 hartanah ni mmg tak reti eden.. Huhu...

    BalasPadam
  2. Memang bagus kalau seseorang sanggup berkongsi rahsia dan ilmu mengenai bidang hartanah ini. Di samping share ilmu, dapat jugak tambahkan pendapatan.
    Tahniah

    BalasPadam

Muhamad Anuar Marsib. Dikuasakan oleh Blogger.

Senarai Blog Rakan2

Follower

Pembaca Paling Mesra