Khamis, 7 Februari 2013

Novel Terbaru: Abah, Adik Nak Kahwin!

with 6 comments
Abah, Adik Nak Kahwin...

Merupakan tajuk Novel Kedua hasil tulisan rakan sepejabat saya atau lebih dikenali sebagai Aireen Erina dalam dunia penulisan..


Novel "Abah, Adik Nak Kahwin!" bakal berada di pasaran pada Pertengahan Bulan Mac nanti... Jadi, Kepada peminat Novel, jangan lepaskan peluang untuk mendapatkan Novel setebal 500 Muka Surat ini.. 

Sweet tajuk novel ni.. Sekali baca menggambarkan seorang anak manja/bongsu menyatakan hajat kepada ayahnya untuk berkahwin.. Apa pendapat anda sekiranya tajuk novel ini diterbalikkan menjadi "Adik, Abah nak Kahwin!"

Tajuk boleh menarik minat pembaca untuk mengetahui isi kandungan sebuah novel.. betul tak?


Eirin Erina merupakan penulis Novel yang tidak perlu diperkenalkan lagi dalam dunia penulisan Novel tanahair, apabila Novel pertama beliau berjudul "Cukup Sekadar Dirimu" mendapat sambutan yang cukup menggalakkan


Sekiranya anda berminat nak tahu isi kandungan novel pertama hasil penulisan Airenn Erina, jangan lepaskan peluang untuk mendapatkannya di kedai-kedai buku berhampiran... Dan jangan lupa nantikan kemunculan Novel kedua beliau... 

P/s: Ada tak orang nak buat novel bertajuk "Adik, Abah nak Kahwin!".. Mungkin dapat menarik minat lebih ramai kuum lelaki untuk membaca novel.. ;)

Anuar : Dulu saya minat membaca novel, tapi sekarang lebih berminat membaca info semasa dan menulis Blog.. 

6 ulasan:

  1. Akak pun kurang minat baca novel sekarang.A

    BalasPadam
  2. cam best je... tapi memang takde masa nak baca novel sekarang ni... nak makan je keje..hoho

    BalasPadam
  3. dah lama dah x baca novel.. asyik duk baca blog ja.. hhuhu..

    BalasPadam
  4. macam best jew tajuk tu...:)

    BalasPadam

Muhamad Anuar Marsib. Dikuasakan oleh Blogger.

Senarai Blog Rakan2

Follower

Pembaca Paling Mesra