Ahad, 13 Januari 2013

Rezeki Melalui Pelaburan Emas Tanpa Modal.. Syukur Alhamdulillah..

with 9 comments

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Saya masih ingat lagi sewaktu brader ini menghantar sms kepada saya, untuk mempromosikan produk terbaru beliau berjudul pelaburan emas tanpa modal di Blog Coretan Anuar.. 

Masa tu macam tak percaya pun ada, maklumlah blog Coretan Anuar hanyalah sebuah blog picisan yang tidak terkenal seperti blog-blog yang lain... Tapi apabila orang dah berhajat, saya cuba sedaya upaya memenuhi hajat tersebut.. Lagipun setakat ini, saya dah pernah beberapa kali menerima komisyen daripada beliau.. Jadi, di atas kepercayaan tersebut telah meyakinkan saya untuk memperomosikan produk baru tersebut...

Jadi bertambahlah lagi satu cerita tentang .................Tanpa modal di Blog Coretan Anuar.. 

Sebelum ini, saya pernah mempromosikan laman web berkaitan berniaga tanpa modal... Kemudian Pelaburan Hartanah Tanpa Modal, dan yang terbaru sekali mempromosikan pelaburan emas tanpa modal.. 

Beruntung sungguh bila dapat tahu cara menjana pendapatan Tanpa Modal ni..

Syukur Alhamdulillah... Promosi tersebut telah berhasil.. Nampaknya ini rezeki tahun baru Blog Coretan Anuar selain daripada pendapatan melalui Nuffnang..

Gambar di bawah menunjukkan hasil yang berjaya saya perolehi  tanpa mengeluarkan modal..


Dan Paling tak sangka sekali, tersenarai dalam Top 10 affiliate... Syukur Alhamdulillah.. Walaupun sekadar berada di Tempat yang ke 10..


Jadilahkan, walaupun dapat no. 10.. Bukannya senang nak dapat kedudukan lebih baik daripada itu, disebabkan terpaksa bersaing dengan usahawan-usahawan internet yang lain.. Kebanyakan usahawan internet ni, melaksanakan promosi melalui email.. Sememangnya saya tidak mampu untuk bersaing dengan mereka, apabila sekadar mengharapkan bantuan  daripada blog yang kurang dikenali ini..

Walaubagaimanapun, saya rasa syukur sangat-sangat... Tak sia-sia saya mempelajari SEO selama ini.. Dapatlah sedikit rezeki melalui Blog, hasil daripada sedikit maklumat berkaitan dengan SEO yang saya ketahui.. 

Terima kasih Encik Khairulnizam Ngadimon, kerana telah memilih blog saya untuk mempromosikan produk terbaru Encik.. Lepas ni kalau ada lancarkan apa-apa produk terbaru lagi, jangan segan silu untuk hubungi saya yer... TQ.. ;)

P/s : Sekiranya anda berminat untuk mengetahui lebih lanjut tentang Pelaburan Emas Tanpa Modal, saya syorkan anda klik di sini

9 ulasan:

  1. rejeki awal bulan tuh brother.. tahniah..

    BalasPadam
  2. Semoga semakin bertambah rejekinya sahabat aamiin..aamiin...
    Tahniah sahabat atas rejekinya

    BalasPadam
  3. Alhamdulillah.. Tahniah bro.. :)

    BalasPadam
  4. power2... tahniah dapat top 10. salam kenal dari saya :D

    BalasPadam
  5. Anuar > wah rezeki pelbagai cara, antaranya begini la kan.. Alhamdulillah!

    BalasPadam
  6. tahniah. aku tahu, bukan senang nak dapat tu semua.

    BalasPadam
  7. fuh..tahniah..Top Affiliate tu..

    BalasPadam
  8. tahniah!mmg seronok kl dpt email berjaya dpt komisen kan..hee

    BalasPadam

Muhamad Anuar Marsib. Dikuasakan oleh Blogger.

Senarai Blog Rakan2

Follower

Pembaca Paling Mesra