Isnin, 31 Disember 2012

Bagaimana Nak Melabur Emas Tanpa Modal?

with 2 comments
Assalamualaikum dan Salam sejahtera....

Tentu ramai yang tertanya-tanya, Bagaimana Nak Melabur Emas Tanpa Modal (PETM)?
"Mustahil ada pelaburan yang boleh dilakukan tanpa mengeluarkan modal?" 
Bisik hati kecil saya, sewaktu Brader ini mengajak saya mempromosikan produk terbaru beliau menerusi sms yang dihantar... Pada ketika itu terdapat pelbagai persoalan terus berlegar-legar di minda saya...


Tetapi setelah membaca info demi info yang dikongsikan, saya percaya ramai orang mampu  melabur emas tanpa modal.. Dengan syarat... kita perlu melaksanakan strategi tertentu untuk melakukannya...


Jadi, pada kali ini saya ingin berkongsi sedikit info daripada Encik Khairulnizam Ngadimon, tentang kelebihan-kelebihan jika anda lakukan strategi Melabur Emas Tanpa Modal. Buat masa ini, memadailah dengan 10 kelebihan seperti berikut..
  1. Tidak perlu buat pinjaman dari bank atau sesiapa untuk memulakan pelaburan ini. Masing-masing ada pekerjaan. Pinjam sekejap duit gaji bulanan anda untuk membeli stok emas. Tidak lama selepas itu dah dapat balik duit gaji asal. 
  2. Mudah untuk melakukannya secara konsisten pada setiap bulan tanpa "miss".
  3. Strategi PETM boleh dilakukan walaupun gaji anda kecil, tiada “regular” saving atau susah nak ada saving.
  4. Ada 6 kaedah PETM berkesan yang telah dilakukan oleh Encik Khairulnizam Ngadimon untuk mendapatkan stok emas di tangan. Lebih lama anda menceburi pelaburan ini dan semakin besar stok emas di tangan anda, semakin mudah nak lakukan PETM ini. 
  5. Lama-kelamaan stok emas itu sendiri yang tolong belikan emas anda setiap bulan. Duit gaji sekadar membantu sahaja.
  6. Ada caranya anda boleh menambah stok emas pada setiap bulan, tetapi anda tidak perlu menyimpan semua stok tersebut di rumah jika anda takut ada bahaya menanti.
  7. Target utama permainan PETM ini adalah untuk mendapatkan seberapa banyak emas fizikal di dalam tangan, bukan di dalam Ar Rahnu.
  8. Tidak akan menyebabkan surat pajak berisiko untuk terlelong. Ini kerana bila anda sudah faham teknik melakukan PETM dan teknik melepaskan stok di Ar Rahnu, ia tidak akan menjadi masalah apabila anda memasuki Ar Rahnu.
  9. Sesiapa pun boleh lakukannya, hatta pelajar uinversiti pun boleh.  Ada student bekas pelajar UIA (baru graduate)dah beli emas setiap bulan 2-3 gram emas konsisten tak perlu buat extra job.
  10. Memupuk budaya menyimpan yang konsisten setiap bulan. Menyimpan pula adalah kunci kekayaan dan emas adalah harta sebenar.

Macam mana, banyak tak kelebihan buat PETM ini. Ada banyak lagi sebenarnya kelebihan yang  tak terhurai di sini. Apa yang pasti, bila dah mula lakukan dan berhasil, saya yakin anda tak akan menoleh ke belakang lagi.

Seperti Encik Khairulnizam Ngadimon sendiri, yang telah berjaya melaksanakan teknik PETM ini dah menjadi satu teknik “favourite” disebabkan beliau telah berjaya menghasilkan stok dari stok emas yang sedia ada pada setiap bulan.

Untuk mendapatkan maklumat lanjut, tetang teknik yang telah beliau praktikkan dalam Pelaburan Emas Tanpa Modal, saya syorkan anda Klik Di Sini

Semoga dengan info yang dikongsikan akan dapat menjadikan diri anda seorang yang lebih berjaya pada tahun 2013.. 

Selamat Tahun Baru, dan mulakanlah dengan azam yang baru... Insya Allah, anda akan berjaya dalam kehidupan di dunia dan di akhirat...

2 ulasan:

Muhamad Anuar Marsib. Dikuasakan oleh Blogger.

Senarai Blog Rakan2

Follower

Pembaca Paling Mesra