Sabtu, 24 November 2012

Kisah dan Pengalaman Menarik untuk kaki Pancing..

with 4 comments
Kisah dan Pengalaman menarik untuk kaki pancing.. Itulah yang dapat saya perkatakan apabila pertama kali melawat laman web Chef Alwi atau lebih dikenali sebagai Pancing Chef.. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang laman web beliau, sila klik di sini

Chef Alwi ni memang terkenal sebagai kaki pancing.. Bukan setakat kaki pancing biasa, tetapi kaki pancing tegar.. Dalam masa yang sama beliau juga seorang yang Pro dalam bidang masakan.. 


Kalau tak percaya boleh tengok video di bawah.. Kalau dah nama kaki pancing tu, kaki pancing juga.. Siap ada video dekat You Tube lagi..


Sumber : klik di sini

Disebabkan minat beliau yang terlalu mendalam dalam bidang masakan dan memancing ikan, telah mendorong beliau untuk menghasilkan sebuah ebook berjudul Pancing & Masak..

Sumber : klik di sini

Ebook tersebut, mengandungi perkongsian ilmu dan pengalaman yang beliau ada dalam bidang masakan dan dalam aksi memancing dan menangkap ikan.. 

Terdapat beberapa tips yang beliau kongsikan dalam ebook ini, antaranya : 
  • Bagaimana untuk menjadi seorang pemancing yang beretika, 
  • 4 cara bagaimana ikan memakan umpan anda,
  • 3 jenis utama mata kail yang perlu anda kenali,
  • 14 cara menangkap ikan selain dari memancing cara biasa,
  • 6 kawasan yang sesuai menangkap ikan 
  • dan sebagainya..
Ebook ini sangat sesuai untuk di baca oleh kaki-kaki pancing atau untuk mereka yang berminat untuk memancing ikan, tetapi tidak tahu caranya..

Sekiranya berminat untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ebook ini, atau tentang pengalaman Chef Alwi dalam dunia masakan dan memancing ikan, sila klik di sini

P/s : Ramai kaki pancing yang saya kenali.. Dan Kebanyakan kaki pancing ni penyabar orangnya.. Kepada wanita yang sedang mencari jodoh, cubalah intai-intai kaki pancing yang berada di sekitar anda, manalah tahu ada yang berkenan di hati.. ;)

4 ulasan:

  1. waahhhh mungkin berguna bagi yang gemr memancing ni..hehe

    BalasPadam
  2. Setakat ni memang tak pernah terjebak lagi dalam kegiatan pancing ni, ada pernah sekali dua ikut pakcik dan kawan pergi memancing, tapi memang tak kena ngan jiwa. Kepada kaki-kaki pancing, bolehlah mengambil peluang untuk menambah ilmu pancing dengan mebli ebuku ni. :D

    BalasPadam
  3. fuhh..pandai pancing..pandai makan lagi. waa..

    BalasPadam
  4. Minat memancing tp ikan x suka makan hasil tangkapan..

    BalasPadam

Muhamad Anuar Marsib. Dikuasakan oleh Blogger.

Senarai Blog Rakan2

Follower

Pembaca Paling Mesra