Khamis, 30 Ogos 2012

Panduan Instagram Kini Telah Berada Di Pasaran

with 0 Comment
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Instagram merupakan satu laman web jaringan sosial yang semakin dikenali di alam cyber.. Kalau sebelum ini anda bersosial di internet menerusi facebook, Tweeter, My Space, Friendster dan sebagainya.. Mungkin anda juga turut berminat untuk berinteraksi dengan rakan/kenalan anda menggunakan Instagram pula..  

Berdasarkan maklumat yang saya baca di blog rakan blogger yang telah mempunyai akauan Instagram, mereka mendapati Instagram mempunyai aplikasi tertentu yang tidak terdapat pada laman web jaringan sosial yang lain..

Terutamanya kepada anda yang suka berkongsi gambar peribadi di internet samada menerusi facebook, tweeter atau blog.. Pasti anda akan bergembira dengan Aplikasi menarik yang terdapat di Instagram.. 

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang Instagram, anda boleh (Klik Di Sini) 



Berikut merupakan sedikit maklumat yang dapat dikongsikan tentang ebook ini: 

Info #1 – Penyampaian ringkas dan mudah difahami
Penyampaian dalam ebook ini ringkas, dan mudah difahami. Ebook ini mengandungi maklumat tentang potensi menggunakan Instagram sebagai aplikasi untuk buat duit menerusi telefon pintar. Selepas beli ebook ini, anda boleh terus baca, praktik dan lihat sendiri hasilnya.





Info #2 – Tidak Terhad Kepada Telefon Pintar
Mana-mana gajet yang boleh menggunakan Instagram, atau memiliki fungsi yang hampir sama dengannya boleh menggunakan teknik yang diajar dalam ebook ini.

Ebook ini mengandungi info tentang teknik pemasaran affiliate dengan dengan menggunakan Instagran. Ianya mudah difahami dan mudah ditiru. Sekiranya anda tidak mempunyai aplikasi Instagram, ebook ini boleh dijadikan sebagai ilmu pemasaran tambahan.

Info #3 – Bukan Skim Cepat Kaya
Ebook ini tidak menjanjikan anda boleh menjana pendapatan untuk setiap kali anda login Instagram. Jangan sesekali terpedaya dengan propaganda yang mengatakan login Instagram terus dapat duit, seperti Login faecbook terus dapat duit. Ianya karut semata-mata..

Untuk menjana pendapatan melalui Instagram, anda memerlukan teknik, masa dan komitmen dan kemudian baru berpeluang untuk melihat hasilnya. Ilmu yang dikongsikan berbentuk praktikal dan penulis ebook ini turut memberikan paparan visual supaya para pembaca ebook ini mudah memahami maklumat yang disampaikan.

Info #4 – Kreativiti dan Gambar adalah sumber kekuatan
Melalui Instagram, Anda dapat menggunakan gambar sebagai kekuatan untuk menjana pendapatan. 

Jadi, kreativiti memainkan peranan penting untuk menarik pengguna Instagram lain supaya membeli produk menerusi link affiliate anda.

Selain itu, penulis ebook ini juga turut memberikan panduan asas serta trik yang menarik tentang bagaimana untuk menangkap gambar yang dapat menarik perhatian pengguna Instagram yang lain.

Info #5 – Harga yang berpatutan
Harga ebook ini cuma RM20.. Mungkin ianya agak mahal bagi golongan majoriti pengguna Instagram di Malaysia yang terdiri daripada golongan remaja. 

Namun ia adalah sebuah pelaburan yang berbaloi untuk jangka masa pendek dan panjang. 

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang Instagram, anda boleh (Klik Di Sini) 

P/S: Semoga info ini berguna kepada anda yang suka berkomunikasi dengan keluarga, rakan, sahabat dan jiran tetangga di internet..


0 comments:

Catat Ulasan

Muhamad Anuar Marsib. Dikuasakan oleh Blogger.

Senarai Blog Rakan2

Follower

Pembaca Paling Mesra