Jumaat, 1 Jun 2012

Robot Facebook

with 0 Comment
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Baru-baru ini semasa sedang melawat blog rakan-rakan, saya terjumpa satu laman web yang berkongsi info tentang strategi pemasaran di Facebook secara automatik.. 

Saya tertarik dengan perkongsian info tersebut, kerana ia disampaikan dalam bentuk paparan video..  Jadi sambil saya membuat kerja di atas meja saya, dapat juga saya mencuri-curi dengar video tersebut yang mengandungi lebih banyak penyampaian maklumat melalui audio berbanding paparan video.

Memang saya akui, pada zaman sekarang ni semakin ramai orang yang bijak pandai.. Semakin ramai juga orang yang celik IT.. Dan semakin banyak sistem baru telah dibangunkan oleh pakar-pakar IT untuk memudahkan urusan seharian manusia..

Walaupun saya akui, dengan adanya facebook, kerja-kerja pemasaran telah menjadi semakin mudah..  Tetapi rupa-rupanya ada cara yang lebih efektif untuk melakukan pemasaran di facebook secara automatik.. iaitu dengan bantuan satu sistem yang dikenali sebagai Robot Facebook

Sistem ini dibangunkan oleh seorang usahawan internet berketurunan India yang bernama Gobala Krishnan.. 


Walaupun beliau berbangsa India, rupa-rupanya Gobala Krishnan ni fasih berbahasa Melayu.. Nasib baiklah menyampaian yang disampaikan oleh Gobala Krishnan dalam video tersebut mudah dan ringkas.. Jadi taklah terganggu sangat kerja-kerja saya di office..

Sekiranya anda meminati strategi pemasaran melalui facebook, anda bolehlah menonton video tersebut.. dan menilai sendiri keberkesanan sistem Robot Facebook ni dalam dunia pemasaran internet..


 Wallahualam.. ;) 

0 comments:

Catat Ulasan

Muhamad Anuar Marsib. Dikuasakan oleh Blogger.

Senarai Blog Rakan2

Follower

Pembaca Paling Mesra