Rabu, 19 Oktober 2011

Review e-book Panduan Memikat..

with 2 comments
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera....

Semoga anda semua berada dalam keadaan sihat sejahtera disamping menjalani kehidupan anda seharian...

Pada post saya kali ini, saya akan membuat sedikit review berkenaan salah-satu ebook terbaru yang terdapat di pasaran.. Ebook ini berkisarkan berkenaan bagaimana anda boleh mempelajari cara-cara memikat yang betul.

Ebook yang dimaksudkan ialah “panduan memikat”

Ebook ini secara umumnya ia mendedahkan dan membongkar bagaimana cara sebenar untuk anda memikat, satu panduan yang tidak pernah dikeluarkan sebelum ini. Ia akan memberik panduan kepada anda bagaimana untuk anda memikat seseorang, bahasa badan yang anda perlu gunakan, bagaimana mendapatkan temujanji pertama yang akan membuatkan dia mencintai anda.

Memikat, mengorat, menekel, satu perkara yang sentiasa menjadi mainan kebanyakan remaja.

Ramai orang melihat perkara ini adalah mudah. Jika perkara ini benar, mari kita renungkan mengapa ramai diantara rakan-rakan anda yang berkenalan tetapi putus akhirnya jua?

Ini adalah kerana ilmu untuk memikat tidak pernah diajarkan secara lengkap disekolah atau pun universiti. Kita hanya belajar bagaimana mahu memikat hanya melalui pengalaman orang lain, cara cuba-cuba dan juga melalui media atau filem. Akhirnya, kita memutuskan untuk mengikut jejak langkah mereka dan seterusnya mengalami nasib yang sama seperti mereka.

Di dalam filem, kita sentiasa disuapkan dengan cerita-cerita percintaan yang indah, perkara-perkara yang membahagiakan yang adakalanya belum menjadi rujukan kita untuk memikat seseorang. melalui pembacaan pula, anda sentiasa mencari tips-tips paling 'power' yang anda sentiasa cuba 'try n error' untuk memikat hati sidia yang anda mahukan.

Soalnya, adakah cara memikat ini sesuai dengan anda?

Adakah anda rasakan dengan cara meniru apa yang ditunjukkan di dalam filem atau melalui pembacaan ini anda akan berjaya memikat dia?

Pernahkah anda diberi bimbingan atau tips-tips seperti ini?

1) Jadilah diri anda sendiri
2) Jangan terlalu memaksa
3) Cuba memahami hatinya
4) Berikan dia hadiah-hadiah untuk menarik minatnya
5) dan banyak lagi tips-tips yang anda boleh cari di internet atau buku

Jika anda merasakan bahawa ia tidak cukup lengkap, saya syorkan anda mendapatkan tips lengkap bagaimana anda boleh berjaya memikat?

Dengan adanya ilmu yang betul, anda mampu mengambil langkah-langkah tindakan yang sebenar bagaimana hendak memikat seseorang. Adakah anda berani mengambil risiko 'try n error' sedangkan sidia itulah orang yang anda idamkan selama ini.

Maka dengan ini, kejayaan anda untuk memikat akan lebih terjamin.

Dengan mengetahui ilmu memikat tersebut secara dengan lebih mendalam, anda mampu meningkatkan kejayaan anda untuk memikat.



Pernah kah cinta anda ditolak? Adakah ia seperti lelaki ini?

Ada seorang lelaki yang berminat dengan seorang perempuan

Lebih dia mahu mengenali perempuan ini, semakin dia merasa tertarik. Dan tarikan itu berkembang menjadi perasaan kepada perempuan ini..

tetapi ada satu masalah..lelaki ni tidak tahu samada perempuan ini berminat padanya atau tidak.

Adakalanya, perempuan ini selalu mengatakan ''saya gembira awak ada disisi saya"," Saya perlukan awak dalam hidup saya" yang semakin membuatkan diri lelaki ini menjadi konfius..

Tetapi lelaki ini perasan bahawa perempuan ini tidak menunjukkan yang dia sedang 'jatuh cinta', tetapi seolah-olah berkawan sahaja.

Semakin lelaki ini mengejar, semakin perempuan ini kelihatan cuba untuk lari...

Lelaki ini tidak mahu berputus asa. Dia terus berusaha agar perempuan ini sudi menerimanya, dia memberikannya hadiah yang mahal-mahal, dia sanggup datang ke rumah perempuan ini semata-mata mahu rapat dengannya dan dia juga sentiasa membuat panggilan kepada perempuan ini.

Pada suatu hari lelaki ini merasakan dia perlu mengambil langkah seterusnya..

Jadi dia melakukan langkah yang berani.Lelaki ini memberitahu perempuan ini tentang perasaannya.

Lelaki ini mengaku yang dia sedang jatuh cinta, dan dia mahukan perempuan ini menjadi kekasihnya

Perempuan ini kelihatan tersentak dan berkata, " Saya tidak mahu merosakkan hubungan persahabatan kita. Saya gembira awak menjadi kawan saya..TETAPI saya memerlukan masa untuk menerima awak".

Adakah ini membawa maksud yang dia tidak mahukan lelaki itu?

Adakah perempuan ini sedang bermain tarik tali?

Adakah perempuan ini benar-benar sedang mempertimbangkan lelaki ini sebagai kekasihnya?


Dan kesudahannya, 

Perempuan ini menolak cintanya...

lelaki ini sentiasa membuat panggilan tetapi kini panggilannya tidak berbalas..

Perempuan ini pula sentiasa memberikan alasan sibuk, tidak perasan akan panggilannya.

Akhirnya lelaki ini sibuk merenung nasibnya yang gagal memikat seseorang yang amat diidamkannya

TAMAT

Biasa dengar bukan. Mungkin ada di antara kita pernah melaluinya dan mingkin anda adalah salah seorang daripada 'mangsa' cerita di atas.

Dalam situasi seperti ini, sebenarnya ada jalan penyelesaiannya. 

Ia terkandung di dalam satu ilmu atau panduan yang tidak pernah diajarkan secara formal samada di sekolah atau di universiti. ia adalah bagaimana anda membuatkan SESEORANG TERTARIK kepada anda dan jatuh cinta dengan anda.

Anda mungkin memikirkan bahawa membuatkan seseorang tertarik adalah sesuatu 'bakat' yang dipunyai oleh sesetengah orang. 

Tidak, anda silap!Anda sebenarnya boleh mempelajarinya!

Ambil masa anda untuk laburkan diri anda ke arah peningkatan kendiri. Pelajarilah bagaimana anda boleh membuatkan sidia tertarik kepada anda di dalam ebook panduan memikat.

Di dalam ebook panduan memikat, anda akan mempelajari pelbagai cara bagaimana anda boleh membuatkan seseorang tertarik kepada anda. Dan ia bukanlah dengan cara anda menipu sidia atau memanipulasikan sidia, tetapi pelajarilah bagaimana cara anda boleh kelihatan hebat dengan kata-kata anda, perbuatan anda, bahasa badan anda untuk membuatkan dia jatuh cinta dengan anda.

Klik disini untuk makluman lanjut Ebook Panduan Memikat (Klik Di Sini)

Jika seorang perempuan TIDAK TERTARIK kepada anda, segala usaha anda untuk meyakinkan dia untuk menjadi kekasih anda akan menjadi sia-sia.

Ia bukan sahaja sia-sia, bahkan ia akan menajdi lebih teruk. Dia mungkin tidak mahu berkawan langsung dengan anda selepas ini.

Oleh itu, jangan luahkan perasaan anda sebelum sampai waktunya. Ciptakan keadaan agar dia tertarik dengan anda terlebih dahulu.

Jumlah mukasurat ebook ini ialah sebanyak 97 mukasurat yang sarat dengan pelbagai tips, panduan dan pendedahan eksklusif dalam bagaimana untuk memikat seseorang agar anda tidak akan gagal lagi.

Bagi mereka yang masih belum mempunyai pasangan dan hidup kesunyian, saya percaya ianya akan memberi manfaat buat anda.

Usah berlengah lagi, untuk maklumat lebih lanjut, anda boleh ke halaman berikut:
Ebook Panduan Memikat (Klik Di Sini)

2 ulasan:

  1. Salam Encik Anuar....

    Oh, Sis selalu dikecewakan... Hukhuk!~ T_____T Thanks untuk entry ini..

    BalasPadam

Muhamad Anuar Marsib. Dikuasakan oleh Blogger.

Senarai Blog Rakan2

Follower

Pembaca Paling Mesra