Ahad, 27 Mac 2011

Pelajar seliaan saya akan terlibat dalam 2 pertandingan minggu hadapan..

with 0 Comment
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Begitu cepat masa berlalu.. Pejam celik-pejam celik dalam tak sedar sesi pengajian Disember 2010 sudahpun hampir melabuhkan tirainya.. Tinggal kira-kira 3 minggu sahaja lagi sesi perkuliahan.. huhuhu

Kepada rakan-rakan sekerja semua semua, saya ucapkan selamat maju jaya dalam menyiapkan Markah Penialaian berterusan.. ;)

Pada minggu depan dua kumpulan pelajar di bawah seliaan saya akan memasuki dua pertandingan..

1 pertandingan Robocon peringkat Politeknik Mukah Sarawak (PMU) yang akan disertai oleh semua pelajar sem akhir Diploma Kejuruteraan Elektronik.. Robot yang kumpulan pelajar seliaan saya buat simple sahaja.. Ini memenuhi kehendak penyelianya yang simple.. Simple di sini bermaksud tidak hebat untuk dipuji dan tidak buruk untuk dikeji..

Wujud ker perumpamaan seperti ini.. Saya pun tak tahu hahaha.. Jadi saya harap anda tak gunakan perumpamaan tersebut sebagai rujukan dalam penulisan mana-mana jurnal atau kajian yer.. ;)

Rajah di bawah menunjukkan gambar projek student seliaan saya..


Agak-agak ada peluang nak menang tak? Saya pun tak boleh nak meramal.. Sebabnya hasil kerja kumpulan lain semuanya hebat-hebat belaka.. Antara kumpulan-kumpulan yang telah dikenal pasti akan kehebatannya adalah kumpulan En Hisyamsani, En Kumar, Cik Shirley, En Mahadzir, En Iskandar, En Hatta dan lain-lain..

Takper menang kalah adat pertandingan.. Yang penting pertandingan yang diadakan dapat memberi sedikit perkongsian ilmu kepada semua pihak.. Selamat maju jaya saya ucapkan..

Pertandingan kedua yang akan disertai oleh satu lagi kumpulan pelajar di bawah seliaan saya adalah pertandingan Kawad.. Sebenarnya pasukan untuk pertandingan kawad ini diselia sepenuhnya oleh En. Fauzi Ghani.. Beliau lebih arif dengan aktiviti berkawad ini..

Berdasarkan pemerhatian saya kumpulan ini ada potensi untuk menyerlah semasa pertandingan tersebut nanti.. Walaubagaimanapun kita sama-sama mendoakan mereka dapat lakukan yang terbaik sepanjang pertandingan tersebut nanti.. Kalau ada rezeki.. Insya Allah kami boleh menang..



Admin blog
http://sembanghari2.blogspot.com/
http://discount-hari2.blogspot.com/ zul

0 comments:

Catat Ulasan

Muhamad Anuar Marsib. Dikuasakan oleh Blogger.

Senarai Blog Rakan2

Follower

Pembaca Paling Mesra